Akcje degustacyjne są szczególnie ważne, gdyż to od nich zależy pierwsze wrażenie klienta o marce. W ubiegły weekend mieliśmy przyjemność przeprowadzać jedną z nich, zapraszamy do przeczytania relacji!
Akcje degustacyjne, zwane inaczej samplingami to istotny punkt marketingowy w przemyśle spożywczych. Wprowadzanie nowej oferty? Smaku? A może rebranding opakowania? Niezależnie od powodu- warto dać szansę potencjalnym klientom bliższego kontaktu z produktem. Z doświadczenia wiemy, że pomimo początkowego braku przychylności do danej potrawy bądź produktu zmieniamy diametralnie o nim zdanie po spróbowaniu go.
Nasza hostessa na akcje degustacyjne dbała o wygląd stoiska, jego czystość oraz wykładanie produktu. Aktywnie zachęcała klientów supermarketu do spróbowania mini porcji oraz przekazywała informacje o ofercie producenta. Ważnym jest, aby hostessy były uśmiechnięte i komunikatywne- to pierwszy kontakt klienta z marką jeśli jej nie zna.
Poszukują Państwo hostess na samplingi? Zapraszamy do kontaktu : KONTAKT